Non-stop kakor

Idag fick jag för mig att jag skulle baka småkakor som jag kunde ta med mig till jobbet. Mina kollegor är riktiga gottegrisar precis som jag så jag hoppas att dessa uppskattas. Jag tycker iallafall att dom var jättegoda och riktigt söta!
 
 
Ingredienser
125 gr margarin
3 dl socker
2 ägg
2 tsk vaniljsocker
4,5 dl mjöl
1 dl kakao
1 tsk bakpulver
1 tsk salt
1 påse non-stop
 
Börja med att blanda ägg, margarin, socker och vaniljsocker i en bunke så att det blir en jämn smet. Blanda sen ner mjöl, kakao, bakpulver och salt så att det blir en jämn deg. Klicka sen ut degen på 2 plåtar klädda med bakplåtspapper. Placera sedan ut 3-5 non-stop knappar på varje kaka. Grädda i 175 grader i 15 minuter och låt dom sen svalna. Mums!
 
/ Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0